Řadit:
Strana:

V nabídce máme 13 knih odpovídající(ch) Vašim požadavkům.

NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ
SLEVA
SKLADEM
195 Kč 29 DO KOŠÍKU
NENÍ SKLADEM NEDOSTUPNÉ

Monografie, která se vám dostává do rukou, má charakter teoretické studie a prezentuje výchovné paradoxy a jejich reflexi učiteli vybraných společenskovědních předmětů na sekundárním stupni vzdělávání. Z hlediska teoretického ukotvení tématu čerpá předkládaná práce oporu v pedagogice, konkrétně ve speciálních (oborových a předmětových) didaktikách. Vedle tohoto obecného oborově didaktického teoretického základu čerpáme v teoretické rovině i z odborných prací, které byly o výchově k občanství za posledních pětadvacet let sepsány a nebyly jen ideologickými konstrukty, ale obsahovaly i hlubší teoretické rozbory. Cílem bylo předložit odborné veřejnosti dílčí syntézu dosavadního stavu poznání v oblasti předmětových didaktik občanské výchovy, respektive základů společenských věd a také aktuální stav didaktiky společenských věd, a to v kontextu současného aktuálního pojetí oborových didaktik. Naplněním tohoto cíle usilujeme o odstranění zjevného deficitu, který je neuralgickým bodem bránícím dalšímu rozvoji didaktiky společenských věd a příslušných předmětových didaktik.

Neprodejný titul — vydáno pro interní potřebu UP Olomouc

Více Informací

Skripta se zaměřují na historický kontext soužití majoritní společnosti s národnostními menšinami od založení Československa v roce 1918 až po současnost. Důraz je kladen na česko-německé vztahy, které jsou nedílnou součástí naší historie a neztrácejí na aktuálnosti ani v posledních letech. Stranou zájmu také nezůstává problematika nárůstu extremismu, migrace a cizinců v České republice. 

Neprodejný titul — vydáno pro interní potřebu UP Olomouc

Více Informací

Monografie Vývoj občanského vzdělávání a etické výchovy v českých zemích vznikla s cílem osvětlit konotace procesu formování tzv. občanské společnosti, který prošel v minulosti znánými peripetiemi, a zároveň reflektuje současný oživený společenský zájem o téma etické výchovy a občanského vzdělávání. Reaguje tak na situaci, která panuje v edukační praxi v souvislosti s aktualizací klíčových kurikulárních dokumentů vzdělávacího systému České republiky. V předkládané publikaci je tedy zachycena komprehensivní chronologická geneze postupného formování a vzniku občanského vzdělávání a etické výchovy v českých zemích a jsou v ní charakterizovány bazální postuláty, na nichž v průběhu historického vývoje získávala svůj obsah etická a morální výchova.

Více Informací
Civilia 8-2
NENÍ SKLADEM

Odborný časopis, v němž jsou publikovány původní studie (teoretické, empirické i přehledové), diskusní příspěvky, zprávy a recenze z oblasti společenských věd (zejména filosofie, etiky, historie a politologie) a také z didaktiky humanitních a společenských věd (aktuální trendy a reflexe oborové didaktiky společenských věd v praxi). Časopis vychází dvakrát ročně, přičemž publikovat na jeho stránkách mají možnost nejen domácí a zahraniční renomovaní autoři, ale prostor je poskytován rovněž studentům doktorského studia.

Více Informací

Studijní opora Vývoj správy a samosprávy v českých zemích postihuje nejdůležitější aspekty dané problematiky v chronologickém přehledu. Text se zaměřuje zejména na vývoj státní moci na teritoriu českého státu od doby raného středověku do současnosti. Primárně je určen pro posluchače učitelských společenskovědních oborů, a to studia prezenčního, kombinovaného a studia rozšiřujícího. Proto je koncipován tak, aby v něm byly zachyceny podstatné aspekty vývoje správy na našem území v základním přehledu (včetně školských aspektů) s důrazem na státní správu a od roku 1848 rovněž na územní samosprávu jako nový prvek výkonu moci.

Neprodejný titul — vydáno pro interní potřebu UP Olomouc

Více Informací

Cílem publikace, doplněné rozšířenou elektronickou verzí s multimediálními a interaktivními nástroji, je podat ucelenější přehled týkající se role a pozice soudobých dějin v kurikulu dějepisu, a to včetně různých možností jejich výuky. V daném ohledu proto může, resp. měla by, posloužit učitelům dějepisu a společenskovědních předmětů jako zdroj odborných informací a námětů pro jejich pedagogické působení.

Neprodejný titul - vydáno pro potřebu Pedagogické fakulty UP

Více Informací

Cílem publikace Společenskovědní aspekty fenoménu vyrovnání s minulostí v kontextu výchovy k občanství je napomoci alespoň k dílčímu rozšíření obzorů nebo získání nových podnětů z oblasti soudobých dějin a občanského vzdělávání, a to nejen v případě učitelů, respektive studentů společenskovědních předmětů na všech typech škol, ale i všech těch, kteří se o danou problematiku z jakéhokoli důvodu zajímají. Měla by napomoci k lepší orientaci v konkrétních otázkách, které jsou s fenoménem „vyrovnání se s minulostí“ spjaty.
Neprodejný titul - vydáno pro potřebu Pedagogické fakulty UP

Více Informací

Publikace reflektuje frekventovaná témata, s nimiž se lze setkat v rámci výuky společenských věd a historie a je na ně nutno brát zvláštní zřetel – občanská společnost a její současná podoba, problematika vnímání, resp. prezentace soudobých dějin, interkulturality, globalizace a jejích dopadů, role politických stran v demokratickém systému vládnutí ad. Od pedagoga vyžadují jak odborné znalosti v daném oboru, tak i schopnost objektivně a nestranně prezentovat žákům pohledy na závažné problémy spjaté s dnešní společností s tím, že tato publikace má napomoci k lepší orientaci a postižení konkrétních otázek.

Neprodejný titul – vydáno pro potřebu Pedagogické fakulty UP

Více Informací

Publikace je druhým komplexním výstupem z projektu podpořeného GA ČR, kterým se celý výzkumný projekt završuje.
V letech 2009–2010 se na Katedře společenských věd Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci uskutečnil výzkum pod názvem Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství. Uskutečnil se jako hlavní součást grantového projektu nazvaného „Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství prostřednictvím případové studie“ podpořeného Grantovou agenturou České republiky jako postdoktorandský projekt pod č. GP406/09/P126. Výzkum byl zaměřený na deskripci procesu konstrukce profesní identity u učitele výchovy k občanství na nižším sekundárním stupni vzdělávání (ISCED 2). Základním cílem výzkumu bylo vedle již zmiňovaného popisu konstrukce profesní identity identifikovat akcelerátory determinující růst jeho profesní kariéry. Výzkum se v této souvislosti zaměřoval i na didaktické znalosti obsahu coby proměnný znak lišící se svou kvalitou v jednotlivých fázích profesního vývoje učitele.

Neprodejný titul — vydáno pro interní potřebu UP Olomouc

Více Informací

Kniha je prvním komplexním výstupem z projektu podpořeného GA ČR GP406/09/P126 „Kvalitativní výzkum konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství prostřednictvím případové studie“. Je určena odborníkům, tj. pedagogům, učitelům všech stupňů, zejména však studentům učitelství občanské výchovy a základů společenských věd pro střední školy a druhý stupeň základních škol. Poučení může kniha přinést i zájemcům z řad veřejnosti. Publikace je i příspěvkem k rozvoji oborové didaktiky občanského a společenskovědního základu a v jejím rácmi i teorie učitelské profese (pedeutologie).

Neprodejný titul — vydáno pro interní potřebu UP Olomouc

Více Informací
SLEVA
SKLADEM

V roce 2004 vyšel u nás nový překlad díla A. Riegla Das moderne Denkmalkultus. Jistě ne pouhou shodou náhod si v roce 2005 připomeneme 100. výročí úmrtí tohoto významného rakouského kunsthistorika, který byl tak zakořeněn ve své době, tak z ní dýchal, že umřel takřka s ní. Nad Rieglovou knihou si čtenář znovu uvědomí, jak veliké filozofické, sociologické či politické téma památková péče představuje a jak byl prozatím jen ve zcela omezené míře tento potenciál využit.
Tato kniha chce žánrově být filozofií památkové péče, což je žánr nepříliš častý, vlastně velmi málo častý. Dost možná je „filozofie“ příliš silným slovem, spíše jde o úvahy nad památkovou péčí, které se snaží objevit její stálé charakteristiky a následně zvláštním reflektujícím obloukem tyto charakteristiky vztáhnout na minulost památkové péče, její přítomnost a budoucnost. Vzejdou opravdu zajímavá zjištění. Celá tato kniha, přestože skládá Rieglovi - jeho bystrozrakosti a myšlenkové poctivosti - upřímný hold, vlastně pojednává o tom, že Rieglovy myšlenky už nestačí, aby vystihly naši dobu a její postoje.

Více Informací 85 %
Civilia 9-2
NENÍ SKLADEM

Odborný časopis, v němž jsou publikovány původní studie (teoretické, empirické i přehledové), diskusní příspěvky, zprávy a recenze z oblasti společenských věd (zejména filosofie, etiky, historie a politologie) a také z didaktiky humanitních a společenských věd (aktuální trendy a reflexe oborové didaktiky společenských věd v praxi). Časopis vychází dvakrát ročně, přičemž publikovat na jeho stránkách mají možnost nejen domácí a zahraniční renomovaní autoři, ale prostor je poskytován rovněž studentům doktorského studia.

Vydáno pro potřeby Katedry společenských věd Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.

Více Informací

V NAKLADATELSTVÍ BRZY VYJDE

ANEB NA CO SE TĚŠÍME

Copyright © 2002 - 2019 , Nakladatelství Epocha s.r.o.